Uppdateringar.

Var väldigt längesedan jag skrev något. Jag vet inte om blogg är min grej. Tycker ju de flesta bloggar är supertråkiga..
Snabb uppdatering då:
Attackerad av pälsängrar.
Anticimex i hela lägenheten.
Attackerad av fler pälsängrar i köket.
Anticimex.
Stulen barnvagn. Jag jätteledsen.
Ny vagn, som jag nu pimpar.
F är kvar på samma jobb.
Jag har börjat läsa en kurs på distans 25% fart. Riktigt kul.
K går. Jättegulligt. Han kan nu vinka och visa sin mage när man frågar var den är. Bland annat.
Vi åkte aldrig på semester. Tråkigt.
K har hft svinkoppor, lät väldigt farligt när jag först hörde det. Men det var väldigt lite. Han träffade inte många barn under den perioden, stackare.
Ska ha ettårs kalas snart. Ser fram emot det.
Planerar kalaset, ha det hemma eller på ÖF så alla kan komma?
Insett att jag inte "kan bli frösörjd" så jag funderar över att signa K till förskola och börja leta jobb..
Vill inte det egentligen. Ville vara hemma med honom till sommaren åtminstone.
Men jag kan naturligtvis inte få allt!
K sätter mobilen vid mitt öra så att jag ska prata. Så sött!

Tittar på P.S. I love you, med Hillary Swank. UNDERBAR FILM. Första gången jag gillade en sådan film.. Dessutom gråter jag fortfarande till Greys Anatomy. Sitter kvar sedan graviditeten.

Känns så konstigt att vara så känslosam..

Men ändå underbart att kunna älska någon så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0