Med i testpanel för att testa HiPP Gröt.

Jag är nu med i en testpanel för att testa HiPP Barngröt. Blev förvånad över att jag kom med! Sådant här händer inte ofta, så töntiga jag tycker detta är jättekul!

http://www.hippbarnmat.se/subpage.aspx?id=74

På grötfronten har det varit lite tråkigt. Sempers gav jag till slut upp. K var inte förtjust i den på riktigt och jag tyckte den smakade plast. Alltså, detta var en sort av Semper grötarna. Kommer inte ihåg vilken.

Därför ger jag honom Nestlés gröt just nu. Ville inte köpa deras men det fanns faktiskt inte mycket mer att välja på i vår matbutik. Tyvärr!

Men nu är det nya tider! Jag ser ljuset! Det är så vitt och blänkande och fint och vitt och ljust.... *sarkasm*.
Näe, jag är faktiskt genuint intresserad utav vad de har att erbjuda =).
Väntar spänt på att få gå och hämta hem dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0