lugna dagar.

Haft några lugna dagar. K har fått röd rumpa av att bajsa så mycket, troligtvis pga tänderna. Så han får gå med kräm på rumpen och mjukbyxor. Tur att vi har tvättmaskin hemma!
Nu har iaf två tänder kommit fram genom tandköttet. Äntligen! Nätterna har börjat bli bättre, peppar peppar...

Men han leker inte själv tillräckligt. Jobbigt...! Alltid inom 3 meters radie. Gulligt som tusan, men lite irriterande. Ingen ME time alls.

Idag köpte jag första klapparna. De är från Lush och är till mamma K. Hoppas hon gillar dem! 
      
Duschbomb & Duschjelly.



Sedan köpte jag blå vantar och ny blå mössa till K från Stadium. Men hemma märkte jag att mössan var liten för honom. Den ska vi byta imorgon. Hoppas det finns i större stolek, annars får jag leta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0