Foton och bebisar!

Idag kom Ks fotografier som vi tog på Öppna Förskolan för ca 2 veckor sedan. Han är så söt! Förra gången vi tog kort på honom fick han ligga med magen ner på en fårskinnsfäll. Jag har den bilden i min plånbok. Är så stolt över att faktiskt kunna vara en sån "töntig" förälder med kort på sina barn i plånboken.
Jag har dock ännu inte hängt upp den första bilden ännu, för att jag väntar på att vi ska göra om sovrummet. Jag har inte riktigt bestämt mig för vilket färgtema m.m. det ska vara. Bilden jag ska hänga upp är svartvit iallafall.

Igår fick jag veta att en av mammorna är gravid. Jag blev så glad över nyheten och lite svartsjuk också =). Jag vill så gärna skaffa en till men tiden är inte rätt än. Tyvärr. Men hon ska iallafall föda på sommaren och jag hoppas det går bra!

K har nu sovit 1 1/2 h. Med ett uppvak, han somnade om i min famn. Tänkte gå ut och leka i snön med honom sedan. Natten var faktiskt OK. Han vaknade kl 5 för välling, sedan 7-8 blev han sur igen, till slut ville han upp kvart i nio. Som vanligt. Hoppas denna natten också blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0