kontrollen

Varit på ytterligare en kontroll. Hon hittade fortfarande inget men skickade en remiss till ***.. I höst kommer jag bli kallad och förhoppningsvis få detta utrett! jag har inga stora bekymmer men det är fan inget kul. Vågar jag träna? Vågar jag göra det och det och det??!! Gör småövningar då och då. Men kommer jag någonsin känna mig normal igen? Kommer jag någonsin få bygga lite muskler igen? Kommer jag någonsin våga jogga på riktigt?

För några dagar sedan blev jag väldigt misstänksam över om jag var gravid igen. Började tänka på hur det skulle gå, och hur den förlossingen isåfall skulle ske. Nu är jag inte gravid men i höst kanske jag kan närma mig ett beslut baserat på vad de säger.

Jag blir så arg över att jag har det såhär! Jag vill bara känna mig trygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0