Remiss

Äntligen fått remiss papper från Sahlgrenska. Tydligen kan de inte garantera vård inom tre månader. Men jag ringde och fick sätta upp mig på listan för "avbokade-tider".. Håller tummarna!

Senaste gången jag var hos barnmorskan tog hon ut spiralen, sa även hon att det inte fanns något annorlunda. Och att jag skulle försöka tänka mindre på det. Hon var underbar men det är svårt att inte tänka på något sånt här...

Innan man tar ut spiralen skall man inte ha haft "älskog" med sin partner veckan innnan. Vi hade det dagen innan hehe. Fullt medvetna om "riskerna". Nu sitter jag bara och väntar och hoppas på ett plus!
Annars hämtar jag ut p-plåster jag bad om.
Tog ut spiralen för jag hade ont för ofta och fasade inför nästa cykel. Kändes som om jag skulle förblöda. Nej tack!

Blir fortfarande ledsen och avundsjuk på de som föder utan porblem.

Kommer det någonsin bli bättre?

Vågar jag göra om det?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0