Trött dag.

K vaknade 2 gånger, hade bajskalas och vägrade somna om. Sedan var det meningen att jag skulle gå upp med honom. Det ville inte jag, så han fick sitta i vår säng och knuffa på oss och gråta. Det funkade ju självklart inte länge så jag fick resa på häcken.
Kaffe direkt efter hans välling. Han drack 250 ml + 150 ml. Jag blev lite förvånad. Han vägrade sova i sängen vid första tupplurspasset så jag trallade bort till Eriksberg i jakt på Pampers Active Fit blöjor.

Jag passade även på att prova Lindex jeans. Tydligen har jag enligt deras "normal midja" jeans storlek 42.
Kämpade med barnvagnen hem genom snödrivor där ingen skottat! *skitsur*
ingen hjälp in när det uppenbart är svårt att komma in i port samt hiss *skitsur*
tänkte på de jävla tjockisjeansen i strl 42 *skitsur*

måste hitta ett sätt att gå ner de här sista usla kilona.. kan ju inte göra som förr... ingen tid och ingen kropp som går med på det..

Idag ramlade K på sin träleksak och fick ett riktigt fult sår i smalbenet. Hoppas det blir bättre sanrt. Han kan gå utan problem så det gör nog inte ont.

*pussar bort ajaj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0