Sömnlösa nätter...

Är så utmattad! Orkar inte göra något alls.
Igår så lämnade jag tillbaka Ks mössa på Stadium. Det fanns inga större, så han får klara sig med den han har nu. Inget fel på den men jag vill hitta en som täcker mer av ansiktet. Sedan gick vi till ÖF, så han kunde leka av sig där. Jag kastade i mig två piroger, och började mata honom också. Tyckte maten såg konstig ut, Semper bruk, och det var griskött i den. Slängde maten och gav välling istället. Ville inte gå hem när vi nyss hade kommit dit. Sedan fick han leka.
Där var även en mamma jag mötte när K var liten på bebisavdelningen. Hennes son är väl ca 15 månader, kanske mer, och hon var väldigt gravid. Mer än 6 månader iaf. Visste inte ritkigt hur jag skulle reagera... Kände kanske ett stick i hjärtat. Nej jag vet inte. Ledsen? Helt ärligt var jag inte överförtjust av att se det. Undrar hur jag kommer känna när M's mage börjar växa??

Hittat totalt 4 baggar. 4! Och idag hittade jag en larv som såg döende ut. Den var inte pigg iaf. Ringde Anticimex i tisdags och istället för att ta tiden de erbjöd mig nästa vecka bad jag om den 22a. Vill inte sova över hos mina föräldrar igen. Orkar inte det en tredje gång. Så Anticimex kommer kl 9 när jag sitter på tåget! Yääy! F får släppa in killen och sedan ge en extranyckel. Klappat och klart! Jag slipper se allt elände på en vecka! Ska bli så skönt att komma ifrån denna hemska lägenheten!

Har dammsugit hela lägenhetn plus alla jävla lister också. Har sjukt ont i ryggen och K har varit som en igel när jag städat. Idag var det 1 meters radie. Jobbigt! Jag fattar inte varför han gör så. När vi är på andra ställen är han så självständig. Jag som är helt slut och kämpar med städningen, orkar inte med det där klängandet och att han hela tiden är i vägen eller sitter och nästan medvetet stör...

Fick damp och började tejpa listerna med en bred genomskinlig tejp. Då började han leka med kontakten och fick en stöt och grät och tittade på eluttaget. Tyckte så synd om honom!

Glömde sätta på nytt p-plåster i tisdags och kom på det på onsdag kväll. Tjoho, får se vad som händer nu..

Kommentarer
Postat av: kela

Sv: Tackar :)

2010-12-02 @ 22:43:04
URL: http://xkela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0